Cititorii mei

Translate

miercuri, 13 octombrie 2010

Doamne, vino Doamne!!!



Aşa cum am anunţat,
200 de poeme
Pentru-n suflet am postat.
Oare am ceva probleme?


Probabil... eu ce-aş avea?
De ce-aş fi mai diferită?
Doar îmi răsfăţ iubirea
Într-o lume zăpăcită...


Nu vreau să mă dau perfectă,
Nici victimă nu mă dau,
Dar dintr-o lume defectă
Prin vers mă retrag, nu vreau
Să privesc realitatea
Ce mă loveşte mereu.
Numai sexualitatea
O fi dat-o Dumnezeu,
Într-o ţară degradată
Zi de zi şi ceas de ceas,
Să tot fie admirată?
Doar atât ne-a mai rămas?


Toţi privesc sau se-afişează
Cu tot sexul la vedere,
Copiii abandonează,
Şcoală cu mare plăcere,
Nimeni n-are nici o treabă
Cât e România mare,
Diplomele-s pe tarabă,
Nu ne doare nici în floare....


Stresul este ucigaş,
Preţurile... nu ne pasă
Aşternem un covoraş
Şi facem sex sus pe masă,
În biserici şi-n ziare,
Prin coclauri... ce contează?
În sex tot romanu-i tare,
Munca cinstită-l stresează.
Iar banii se înmulţesc
Doar pozând în pielea goală,
Nu contează cum gândesc...
De-s frumoasă sau nasoală,
Tânără, bătrână, grasă...
Dacă am sex şi tupeu,
Datorii-n bănci nu mai fac...
Îl invoc pe Dumnezeu
Din a mea piele de drac.
Dragoste, suflet, iubire?
Demnitate, simţ, frumos?
Mai există-n omenire?
Ce-avem de la brâu în jos,
Numai asta-i important?
Poate că aşa o fii...
Sexu'-o da celebritatea?
Dar, atât cât voi trăi
Eu îmi iubesc libertatea
De-a mă exprima prin vers,
De-a iubi fără vreo plată,
De-a-mi clădi un Univers
Fără-a face sex vreodată.


V-am şocat, nu mai citiţi?
Dar eu scriu în continuare,
Puteţi face ce doriţi!
Iubirea mea-i mult mai mare,
Nu m-ascund după nimic,
Nici nu îmi este ruşine
De ceea ce scriu sau zic,
Iubitul meu şi cu mine
Sex nu facem, niciodată,
Numai dragoste aleasă,
Chiar dacă nu e filmată
La postul TV-acasă
Sau pe coperţi de revistă.
Iubirea-i cel mai curat
Sentiment ce mai există
Sub ceru-acesta pătat.
Poate că mă veţi blama,
Poate mă veţi ocoli...
Însă eu mă voi semna
Chiar de nu mă veţi citi.


Să vă schimb? chiar nu-mi doresc
Atât timp cât ştiu prea bine
Că nu numai eu iubesc
Ci mai sunt destui ca mine,
Cu romantism şi iubire
Îşi trăiesc această viaţă,
Fără bani...dar fericire
Au în orice dimineaţă.





2 comentarii:

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!