Cititorii mei

Translate

marți, 5 octombrie 2010

Răceala asta...



Off! dragul meu, te-aş alinta,
Te-aş mângâia şi te-aş iubi,
Te-aş legăna şi ţi-aş cânta,
Pe braţul meu te-aş adormi...

Off! dragul meu, la al tău piept
Nu aş mai tremura aşa,
Ceaiu-ăsta ar fi chiar perfect,
Nici frisoane n-aş mai avea...

Off! dragul meu, m-aş încălzi
Lângă tine, pe-o pernă doar,
Aş dormi până-n zori de zi,
Pastilele au gust amar...

Răceala asta m-a cuprins
Iar depărtarea-i aşa mare,
Febra se pare că m-a-nvins
Degeaba-ncerc să mă dau tare...

Mă doare-n gât, tuşesc, strănut,
Deşi n-am umblat dezbrăcată,
Dar aş zace în aşternut
Cum n-am făcut-o niciodată.

Batistuţe şi şerveţele,
În preajma mea sunt peste tot,
Iar eu privesc pozele tale
Şi îţi şoptesc scurt:"nu mai pot!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!