Cititorii mei

Translate

vineri, 5 octombrie 2012

Când lacrima se va opri

Chiar de va fi să mor de dor,
Tu să păşeşti cu mine-n gând,
Voi reveni, vibrând în zbor
Să te sărut, curând, curând.

Chiar de va fi să mă topesc
Cum se topeşte lumânarea,
Tu să nu uiţi cât te iubesc
Şi nicicând n-am gustat uitarea.

Chiar de va fi să-mi pui pe geană
Ultim sărut înlăcrimat,
Ce-ar lecui oricare rană,
Să vii, chiar de nu te-am chemat.

 Chiar de va fi s-ajungi când cerul
Se va deschide pentru-o clipă,
Să duc cu mine tot misterul
Iubirii noastre pe aripă.

 Chiar de va fi să vii-ntr-o noapte
Când lacrima se va opri,
 Şi-n Carul Mare, de departe,
Vor plânge stelele, să vii!

Chiar de va fi s-ajungi când norii
Din pagini se vor risipi,
Mă vor strecura cititorii
Dar, numai tu mă vei găsi...

Chiar dacă lacrima albastră
Pe pagini se va dilua,
Tu să nu uiţi iubirea noastră,
 Cum nici eu nu te pot uita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!