Cititorii mei

Translate

miercuri, 3 octombrie 2012

Pedeapsă fără de păcat!


Cu gheare crude de-ntrebare
Simt timpul cum mă înconjoară,
Eu n-am motiv să-mi cer iertare
Dar, neîncrederea doboară.

Mă-ntreb cât pot să fiu de dură?!?
Mă-ntreb cât pot să te iubesc?!?
Când vei ieşi de sub armură
Voi reuşi iar să zâmbesc?

Timpul se scurge-ncet şi bine
Clipa nu pot să o zidesc,
Nici n-am încredere în mine,
Nu ştiu cu ce-am să mai gândesc...

Furtuna-mi stă înfiptă-n minte,
Mă doare... arde... mult prea tare
Deşi, te iubesc ca 'nainte,
Eu n-am motiv să-mi cer iertare.
.
Mi-e teamă, dragul meu, mi-e frică
Să nu strivesc clipa de zid
Iar, zidul rece nu-mi explică
Aroma aceasta de perfid...

Am obosit să port pe glezne
Vinovăţii închipuite,
Din dragoste... am iertat lesne
Totuşi, îmi stăruie în minte...

Ce timpuri de rebut trăim!!!
Eu... ca pe vremuri te iubesc!!!
De-abia aştept să ne-ntâlnim
 Dar, lacrimile podidesc...

Mă cred doar norii mei pufoşi,
 Ei ştiu ce-ascund sub pardesiu,
Cum să-ntreb ochii tăi frumoşi
Ce văd? Deşert, abur, pustiu???

 Am obosit să port pe tâmple
Pedeapsă fără de păcat!
Vreau să ştiu ce-o să se întâmple?!?
Nimic nu mi-ai clarificat!

M-am săturat să calc pe zgură,
Sufletu-n mine-i ars de mult,
Sunt doar o simplă picătură
Ce scrie şi vreau să te-ascult!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!