Cititorii mei

Translate

duminică, 7 octombrie 2012

Mai stai o noapte!



Mai stai o noapte, dragul meu!
În linişte să te sărut,
Să mă topesc la pieptul tău,
Să nu spui că ţi s-a părut
C-a trecut timpul în zadar.
Să capturăm stelele toate,
Să le sorbim dintr-un pahar,
 Întreaga seară, întreaga noapte.

 Mai stai o noapte, dragul meu,
O noapte doar să te iubesc,
Să-i mulţumesc lui Dumnezeu
 Că mi-a dat dreptul să zâmbesc.
Mai stai o noapte pentru toate
Nopţile care vor urma,
Să-mi picuri elixir şi poate
Durerile îmi vei curma.

Mai stai o noapte, dragul meu
Să-ţi mângâi pletele-n tăcere,
Să uit de tot ce-a fost mai greu
Când noaptea-mi dăruia durere.
Mai stai o noapte pentru mine,
Să pun deoparte amintirea
Clipelor şi te du cu bine,
Intactă-am să-ţi păstrez iubirea.

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!