Cititorii mei

Translate

joi, 11 octombrie 2012

Iubirea n-are nicio lege

 
 
Cine ne poate înţelege,
În lumea fără chip şi trup?!?
Iubirea n-are nicio lege
Iar, eu n-am timp s-o întrerup.

Celor ce fură, mă sărută
Citindu-mi versul pe furiş
Şi din averea mea tăcută
Îşi fac mereu acoperiş?!?
 
Cum să le cer a mă-nţelege
Celor ce n-au norocul meu,
Din ceruri să poată culege
Har dăruit de Dumnezeu?!?
 
Cum să pretind un solz de soare
Imenşilor gheţari de pol?!?
Când ei trăiesc fără culoare
Precum moluştele-n nămol.

Cine ne poate înţelege?!?
Numai acel care iubeşte
Fără să-i pese ce culege,
Din suflet viaţă dăruieşte.

Nici nu pretind agoniseală
 Celor ce nu ne înţeleg,
Pe mine simţul nu mă-nşeală,
În dragoste mă reculeg.

Noi am venit pe-această lume
Să demonstrăm că n-a murit,
Că n-are cum să se consume
Iubirea fără de sfârşit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!