Cititorii mei

Translate

miercuri, 10 octombrie 2012

O lume-n ochii tăi

 
 
Eu văd ceea ce mulţi nu văd,
Tu, doar ce izvorăşte-n mine,
Când lumea întreagă-i un prăpăd
Miracolul stă doar în tine.

Eu văd ceea ce mulţi ascund,
Tu zăreşti totul dintr-un vers,
În fiecare trup pătrund
Însă, toţi cred c-ar fii invers.

Eu văd ceea ce mulţi visează,
Tu, visele le răvăşeşti
Pentru că dragostea tronează
În noi, mai mult ca în poveşti.

Eu văd în timp şi peste vreme,
Tu-mi dai dreptate de cu zori,
Când lumea întreagă-n lacrimi geme
Eu zbor pe-un pat imens de flori.

Eu văd o lume-n ochii tăi,
Tu vezi în mine universul,
Iubirea noastră în văpăi
Renaşte cum îmi curge versul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!