Cititorii mei

Translate

duminică, 27 noiembrie 2011

Plâns ascuns

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Plânge iarna lângă sobă,
Toamna plânge sus pe deal,
Se așterne multă vorbă
Între logic și real.

Plâng izvoare plictisite
În căușe betonate,
Sub gratii înlănțuite
Și pancarde colorate.

Plânge gerul dimineții
Poleit cu promoroacă,
Cenzurat de moartea vieții,
Plânge-n pauza de joacă.

Plânge apa din fântână
Luând luna drept model,
Noaptea stelele adună
Fără noimă, fără țel.

Plânge adevăru-n straie
Îmbibate de întristare,
Plânge pruncul în odaie
Născut dintr-o întâmplare.

Plânge lacrima-n petale
Rece și indiferentă,
Minciuna înoat-agale
Ca o melodie lentă.

Plânge patima de fapte
Asuprind fidelitatea,
Plânge ziua peste noapte
Negăsind sinceritatea.

Plânge osul de durere
Sub pomeți înlăcrimați,
Printre munții de avere
Pier muguri înnobilați.

Plânge plânsul în furtună
Implorând parfum de viață,
Mândrul soare se cunună
Cu luna în dimineață.

Plânge pagina de carte
Înăsprită îndeajuns,
Viață merge mai departe,
Plânsul nostru stă ascuns.



2 comentarii:

  1. con_dorul@yahoo.com27 noiembrie 2011 la 16:55

    Plansul ne elibereaza. Lacrima este har dumnezeiesc. Nici nu stiu cum sa iti spun: Sa mori de ras sau sa plangi de fericire. Eu zic sa ramai ceea ce esti si toate vor fi asa cum a harazit bunul Dumnezeu. Sa fii sanatoasa si fericita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca Romania plange intre cele doua anotimpuri. Eu am incetat sa mai plang pentru orice aparenta. Las minciunile sa zburde pe langa mine. Le vad, sunt palpabile, traim printre ele, sunt dureroase, mult mai dureroase decat ADEVARUL.Desi multi se sfiesc sa-l rosteasca de teama durerii. Mie nu-mi e teama de adevar! Mor de fericire cand vad cum incearca mincinosii sa ajunga la mal si totodata de tristete cand vad ca sunt totusi luati in seama de "nevazatori".

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!