Cititorii mei

Translate

vineri, 11 noiembrie 2011

De dor


Mi-aş vopsi uşa la intrare,
Un preş soios aş pune-n faţă,
Să par, în lumea asta mare,
Un suflet viu cuprins de gheaţă.

Mi-aş pune draperii lugubre,
Pereţii toţi, i-aş zugrăvi
Cu ghiare lungi, zdrenţe şi umbre,
Suspinul, să-l pot isprăvi.

Mi-aş pune solzi ciudaţi de fiară
Şi coarne de distrugător
Să-ţi spun, când vei veni diseară,
Că nu am suferit de dor.

Dar, ochii tăi în prag de seară
Îmi ard dorinţe nefireşti,
Sufletul cald din stropi de ceară
Aşteaptă mereu să-l priveşti.

Oricât coşmar aş investi,
Sub ochii tăi gerul se curmă.
Pe braţul tău aş povesti
Tot dorul, în cele din urmă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!