Cititorii mei

Translate

marți, 22 noiembrie 2011

Visez

Eu nu am lumea la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.








Visez să fiu un val de mare
Pe malul dragostei nestins,
Să-ţi sărut urmele, pe care
Raze de soare le-au atins.

Visez să fiu raza de soare
Pe pieptul tău să rătăcesc
Precum o pasăre datoare
Cerului tril să-i dăruiesc.

Visez să fiu o stea polară,
Să mă aştepţi neîncetat,
Cu slova mea din călimară
Să-ţi sărut cerul nepătat.

Visez să fiu un pisc de munte
Cu iz de brad şi de molid,
Pe plete lungi, mereu cărunte
Să aştern vers de tine-avid.

Visez să-ţi fiu munţii şi marea,
Să-ţi picur apa de izvor
Dar, mă trezeşte depărtarea
În zori pusti şi plini de dor.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!