Cititorii mei

Translate

vineri, 4 noiembrie 2011

Cât mă doare!



Atât de mult te-am aşteptat,
Ca pe un vis fără sfârşit,
Cu stelele am complotat
Însă, niciuna n-a zâmbit.

Atât de ars sufletu-aveam
C
ă n-ai să afli niciodată,
La uşă te-aşteptam, la geam
Dar, în vis, n-am fost acceptată.

Atât de dor mi-a fost de tine
Nu poţi să îţi imaginezi,
Nici printre stele cristaline
De ţi-ai dori să mă valsezi.

Acum, când te-ai întors, iubite
Iar, visul meu a prins culoare,
Nu pot rosti două cuvinte,
Nu pot deşi, simt cât mă doare.

Ce-am repetat seară de seară,
Acum mi-e frică să rostesc
Deşi, o ştii, nu-i prima oară
Când îţi declar că te iubesc.



2 comentarii:

  1. "Atât de dor mi-a fost de tine
    Nu poţi să îţi imaginezi,
    Nici printre stele cristaline
    De ţi-ai dori să mă valsezi.

    Acum, când te-ai întors, iubite
    Iar, visul meu a prins culoare,
    Nu pot rosti două cuvinte,
    Nu pot deşi, simt cât mă doare."

    Semnul meu de plăcută lectură, Dana, o zi liniştită îţi dorim...

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi minunată vă doresc şi eu, Cristian!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!