Cititorii mei

Translate

luni, 7 noiembrie 2011

Când nu vom mai fi



Pentru viaţa următoare
Mi-am propus să pun deoparte
Toate clipele amare
Aşternute-n a mea carte,
Toate zilele ploioase,
Mai puţin una slăvită
Cu secunde prea frumoase
Dar, puţin sărbătorită.

Mi-am propus să zbor la stele
Şi să duc neapărat
Toate dorurile mele
Pentru care-am lăcrimat,
Să le dau în grijă Lunii,
Să le adoarmă cu-a ei vrajă,
Înmiresmând cu petunii
Tot nisipul de pe plajă.

Pentru viaţa următoare
Mi-am propus s-adun în plete
Tot ce este trist şi doare
Să aştern pe îndelete
Peste pajişti înflorite
Transformând relele-n rouă
Din iubire zămislite,
În seara în care plouă.

Mi-am propus să dezbrac haina
Nopţilor reci, întristate
Şi să duc cu mine taina
Iubirii nemăsurate,
Să te port în gând mereu
Printre razele de Soare,
Să te-aştept, iubitul meu,
Chiar şi-n viaţa următoare.

Să uităm ce-nseamnă dorul,
Să uităm greaua povară,
Să bem apa cu ulciorul
Plin cu stropi, din acea seară
Când căutam fericirea
Într-o clipă trecătoare,
Să teleportăm iubirea
Chiar şi-n viaţa următoare.

Iar când vei zbura spre mine
Cum faci tu de obicei
Când mă urci pe culmi alpine
Privind doar în ochii mei,
Să devenim într-o clipă
Un singur înger, din doi,
Să te port pe-a mea aripă
Chiar şi-n viaţa de apoi.





3 comentarii:

  1. Ce imagine frumoasa! Iubirea este o punte, un curcubeu intre doua vieti. Numai un suflet de poet poate sa isi imagineze asta. Te felicit, suflet mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un semn de plăcută lectură, Dana, gândurile noastre bune!

    "Mi-am propus să dezbrac haina
    Nopţilor reci, întristate
    Şi să duc cu mine taina
    Iubirii nemăsurate,
    Să te port în gând mereu
    Printre razele de Soare,
    Să te-aştept, iubitul meu,
    Chiar şi-n viaţa următoare."

    RăspundețiȘtergere
  3. Gand la gand cu bucurie, Cristian. Tocmai dadusem restart cu gandul sa va vizitez, si cand am deschis ... ti-am gasit comentariul.
    Va imbratisez cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!