Cititorii mei

Translate

joi, 17 noiembrie 2011

Odihna aripilor mele



M-ascund sub stele-n astă seară,
Să-mi odihnesc aripile
Deşi, ştiu sigur c-o să doară,
Voi sta aşa câteva zile.

M-ascund sub pernă-n astă noapte
Precum un ştruţ cu capu-n nori
Deşi, ştiu sigur că-ntre şoapte,
Nu-ţi zăresc ochii până-n zori.


M-ascund sub o perdea de stele,
Aşteptând să te prind oricând
Gustând din versurile mele,
Scrise numai cu tine-n gând.

M-ascund sub vise-n astă seară
Să-mi opresc lacrima un timp,
S-o strâng la piept ca pe-o comoară
Ascunsă bine în Olimp.

M-ascund un timp de ochiul tău
Să te asigur c-am plecat
Oriunde, doar cu Dumnezeu.
M-ascund deşi, nu te-am uitat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!