Cititorii mei

Translate

miercuri, 1 decembrie 2010

Ţi-aduci aminte?



În noaptea asta rece şi ploioasă
O amintire caldă m-a cuprins
Eu am urcat, tu m-aşteptai la masă...
Ţi-aduci aminte sau e al meu vis?
Prin ploaia rece ce-am mai colindat
Chiar dacă stropii nu mai conteneau...
Ţi-aduci aminte sau eu am visat?
Cum toate stelele pe cer dansau.
Ţi-aduci aminte primii paşi spre casă,
Primul sărut, nu-l voi uita nicicând
În seara-aceea rece şi ploioasă
Ţi-aduci aminte sau e doar un gând?
Ţi-aduci aminte leul meu fierbinte,
Cât m-ai rugat în ochi să te privesc?
Din clipa-aceea te păstrez în minte,
Din clipele acelea te iubesc!
În noaptea asta ploioasă şi rece
Când tu mi-ai spus "te rog, nu mă uita!"
Mi-am amintit cum timpul stă sau trece
Şi ţi-am răspuns:" oare cum aş putea?"








Un comentariu:

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!