Cititorii mei

Translate

vineri, 3 decembrie 2010

Ploaia iubirii eterne



De n-ar mai fi iarnă, să nu-mi mai îngheţe
Sufletul de dor, inima de tristeţe,
Să-mi plouă pe umeri sărutul fierbinte,
În zori să rosteşti numai două cuvinte,
Să ne plouă ploaia iubirii eterne
Cu stropi de dorinţă, iubirea-n cisterne
S-o strângem o viaţă, să o dăruim,
Să demonstrăm lumii cât de mult ne iubim.
S-aşternem iubire pe flori de cireşi,
Cercei la urechea planetei aleşi
Să fim anotimpul cu fluturi desculţi
Zburând peste zarea pierdută din munţi,
Să-mi fi peste geană sărutul din zori
De n-ar mai fi iarnă, de n-ar fi ninsori...












4 comentarii:

  1. Buna Dana! tot cu Catalin esti?
    Am revenit in tara si vroiam sa vorbesc cu tine ceva la telefon. De ce nu vrei sa raspunzi? te mananc prin tel? tot suparata esti pe mine? te rog raspunde-mi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ceea ce scrii, foarte frumoase ganduri. Si sufletul oare iti e la fel de curat? sau???

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate DA, sau poate NU
    Depinde de cum vezi tu
    Iubirea adevarata...
    O minciuna gogonata...
    Sau un sentiment ciudat...
    EU IUBESC ADEVARAT
    Si cu asta ma mandresc.
    Chiar nu mint, eu chiar iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Marian nu am ce discuta, nici la telefon, nici pe blog.
    O zi buna!
    Nu-mi mai da comm degeaba. Ti l-am aprobat pe asta doar pt a-ti da un raspuns. ATAT!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!