Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 4 decembrie 2010

De-aş fi Dumnezeu o clipă





Mi-aş dori să inventez
Un... partid, tot e la modă...
Minciuna s-amanetez

Sau s-o pun la fiert în sodă,
Să ardă pentru vecie
Să nu supravieţuiască...
Credeţi c-ar fi o prostie?
Adevărul să-l grăiască

Orice om de pe planetă,

Orice ins din galaxie...

Fără îndoieli, anchetă...
Credeţi că e o prostie?
Mi-aş dori să am o floare...

Una mai deosebită,

Să-i spun ei tot ce mă doare,

Să-i spun dacă sunt rănită,
Să-i spun tot ce-n suflet zace,
Să-i spun cât urăsc minciuna

Chiar dacă sufletu-mi tace

Luptând veşnic cu furtuna,

Să-i spun tot de-a fir a păr.

Credeţi că e prostie

Că mai sper în adevăr?

Fără de ipocrizie!

Poate nu găsesc cuvântul
Poate rima n-o găsesc...
Sufletul meu nu-i ca vântul

Eu... minciuna nu iubesc.

Cel ce m-a minţit odată,

Sufletul crunt mi-a rănit

În viaţă mea niciodată

Nu va fi binevenit.

Nu pretînd că sunt perfectă,

Sunt un om cum sunt destui,

Dar o inimă defectă

Pentru mine-i ca un cui,

Rugineşte peste noapte,

Peste zi sau peste luni...

Minciuni, adevăr şi fapte.
N-am dreptate oameni buni?
De-aş fi Dumnezeu o clipă
Mincinoşii-aş însemna

Pe frunte... aşa în pripă

Şi pe toţi i-aş condamna

Să nu mai poată vreodată

Minciuna să o rostească.

Durerea acumulată
În pieptu-mi să pârjolească
Toată răutatea lumii

Cea văzută, cea dosită...
Să-nţeleagă anonimii
Că sunt mai deosebită.





Un comentariu:

  1. Dana te rog raspunde la telefon, nu vreau decat sa vorbim 5 min.doar atat.vreau sa te intreb ceva.Atat.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!