Cititorii mei

Translate

vineri, 20 august 2010

De trei zile



De trei zile şi trei nopţi
Sunt un nor pe cerul plin,
Sunt viţa cu struguri copţi
Din paharul roşu-n vin
De trei zile-s picătură,
Lumânare pe sicriu,
Din borcan, sunt murătură,
Ceea ce simt nu mai scriu,
De trei zile mă căznesc
În ochii mei să păstrez
Un ocean, să nu zăresc
Insula, să explodez.
De trei zile sunt o mască
De trei zile ascund tot
De toţi cei ce-s gură cască
De trei zile numai pot.
De trei zile nu mă ştiu
Decât trei fraţi, fraţi de cruce
De trei zile-i prea târziu,
Nici mierea nu mai e dulce.
De trei zile sunt un soare
Ce nu vrea să mai răsară,
Sunt de trei zile o mare
De lacrimi, pietre de moară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!