Cititorii mei

Translate

miercuri, 25 august 2010

Te-am tradat...sau...

Când cămaşa ţi se-agăţă
Şi se rupe, cumperi alta
Sau umbli-n şifonier?
Atunci când viaţa te învaţă
Că-i aşa de mare bolta
Şi-are foarte mult mister,
Când te trezeşti dimineaţa
Fără un strop de cafea,
Nici ţigări n-ai în pachet,
E o simplă zi din viaţă
A ta, a lui, chiar şi-a mea,
E o floare din buchet...?
Când eşti sincer şi deschis
Unui dialog orbesc
Şi-apoi plătit cu trădare,
Când ţi s-a rostit: "-precis!"
Într-un moment nebunesc
Ai putea spune cât doare?
Doare, este-adevărat
Dar nu pleca capu-n jos
Alungă şi fă-ţi un duş
Sufletul tău minunat
Poate fi mult mai frumos...
Asta fac şi eu acuş ' ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!