Cititorii mei

Translate

duminică, 1 august 2010

Fabulă



(Capra vecinului)


Ieri se bucura vecinul
Văzându-mi capra bolnavă,
Parcă-aş fi servit veninul
Din frapieră, pe-o tavă
Din argint sau alpaca,

Privea curios prin gard,
Aşteptând clipa supremă
Când va pleca spre hazard
Animalul cu problemă,
Ce nicicând nu-l ataca.

Un foc mare pregătea,
Mese întinse-n bătătură,
Deja capra-i mirosea
A pastramă şi friptură,
Însă, capra... n-a fost vacă,

Am luat apă sfinţită
Am stropit-o îndeajuns
Să zburde iar fericită.
Vecinul degeaba-a uns
Grătarul, a ars şi-o cracă,

Capra mea e sănătoasă
Ne dă lapte, cum dădea,
Avem ce pune pe masă,
Îi dăruim dragostea
Şi nutreţul să îi placă.

Morala... ce s-o mai spun,
-Vecine, eşti prea nervos,
Cu răbdare şi tutun
Mănânci friptură cu sos,
Nu sapi groapa... nici în joacă!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!