Cititorii mei

Translate

miercuri, 4 august 2010

Gânduri





De-aş găsi în farmacii
Licoarea miraculoasă
Gândul să mi-l otrăvesc,
Într-o carte l-aş presa,
Să-l păstrez până revii...
De-aş găsi-n feronerii
O lamă periculoasă,
Cu ea gândul să-mi lovesc
Până când l-aş degresa,
Să-l hrăneşti când vei venii...

De-aş găsi oceanul care
Gândurile să-mi absoarbă,
Mările să le hrănesc,
În adâncuri să le-afunde,
Într-o mare nepăsare...
Dintr-o zare-n altă zare
Gândurile mă topesc,
Sufletul vor să-mi inunde
Cu iubirea noastră oarbă
Ruptă din raze de Soare...

De-aş găsi aleea-n care
Lacrimile nu există,
Suspinele sunt petale,
Gândul tril de ciocârlie,
Oricât ger m-ar frământa,
Câmpul aş însămânţa,
N-aş mai fi aşa pustie,
În ţinuturi abisale
Dorul nu mi-ar persista,
Nopţile n-ar fi amare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!