Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 26 iunie 2010

Labi Siffre - something inside so strong

Unul dintre fraţii mei, ce tristeţea mi-a simţit,
Încercând să îmi panseze astăzi sufletul rănit,
Mi-a dăruit melodia aceasta şi pentru voi...
Trebuie să ne clădim cu sperantă drumuri noi....

Cu cât clădeşti mai 'nalte ziduri
Cu atât cresc mai mult
Mă îndepărtezi de ce-i al meu
Şi mă faci să alerg mai repede
Nu mă poţi anihila
Nu poţi să îţi întorci obrazul
Nu contează căci...
Exista ceva înauntru atât de puternic...
Ştiu că o sa reuşesc
Cu toate că mă răneşti
Cu toate că ai crezut că mi-ai furat mândria
Dar este ceva atât de puternic..
Cu cât îţi astupi mai tare urechile
Cu atât mai sus zboară cântecul meu
Te ascunzi în spatele zidurilor Ierihonului
Iar minciunile tale se rostogolesc uşor la vale
Negi însăşi existenţa mea
Risipeşti ce-i al meu
Dar adevărul meu va străluci mult mai puternic
Iar ochii tăi vor fi orbiţi de acesta
Fraţi şi surori,
Când ei spun că nu suntem suficient de buni
Priviţi în ochii lor
Şi spuneţi-le
Că vom reuşi
Fiindcă purtăm în suflet
Ceva atât de puternic.

traducerea este realizată de:
Doru Florin Motronea.
http://www.facebook.com/note.php?note_id=282631844977&id=1277094954&ref=mf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!