Cititorii mei

Translate

marți, 15 iunie 2010

Parfumul dragostei



Din miliardele de stele ce-mi invadase al meu trup
Şi milioanele de lacrimi scurse prin cerul sidefat
Oricât aş caută cuvântul, sunetul cald îl întrerup
Şi regăsesc iubirea noastră ce fremătând s-a-nfiripat.

Din miliardele de-arome ce dăinuiesc doar pentru noi
Parfumul dragostei albastre sustrasă dintr-un curcubeu
Ne-a îmbătat într-o secundă sufletele la amândoi
Şi-am regăsit drumul iubirii, a fost voia lui Dumnezeu

Din miliardele de lacrimi ce-au curs pe-obrajii mei o viaţă
Sărutul tău mi-a adormit un ultim strop ce picura
Şi-a netezit drum şerpuit croindu-i pas înspre speranţă
Din prima seară c-un sărut, să-nvăt greul a-îl îndura.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!