Cititorii mei

Translate

vineri, 26 februarie 2010

Să uit că exiști



De n-ar mai fi iarnă, din nou să mă plouă,
Cu stropi reci de lacrimi, din zori stropi de rouă,
De n-ar mai fi iarnă, să nu mă mai ningă
Cu dor de speranță ochii să-mi mai plângă.
De-ar fi primăvară cu ploile reci,
Cu tine de mină s-alerg pe poteci,
Să-mi plouă pe plete, păcatele mele,
Iar ploaia de seară, de tot să le spele,
Cu stropii de ploaie ce cad peste zi
Să-mi spele păcatul de a te iubi,
În miez de noapte, o ploaie de stele
Cu vise să-nvingă păcatele mele.
Să uit că exiști, strop de dor peste cer
De-ar ploua odată, de n-ar mai fi ger,
De-ar fi primăvară cu flori de cireși,
Să uit că exiști, din minte să-mi ieși.

2 comentarii:

  1. Singura problema este ca nu prea ai cum sa uiti ca exist.
    Foarte patrunzaroare poezia si tot odata imi da niste raspunsuri la multele intrebari la care inca nu aveam raspuns.
    Te sarut dulce iubire

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu gurita te sarut!
    Iti multumesc ca ai avut
    Ideea-aceea de-a privi
    In sufletul meu, vreau sa sti
    Ca am luptat din rasputeri
    Si azi,azi noapte,chiar si ieri,
    Acum sunt mult mai luminata .
    Dragostea mea, calda , curata,
    Am dat-o cui nu trebuia,
    Asta-mi spune inima mea.
    Sinceritate-am daruit
    Insa-n schimbul ei am primit,
    Si-n ultima clipa minciuna.
    Nu vreau sa ma dau eu prea buna,
    Dar, doar iubire am "cersit"
    Atat cat eu am daruit
    Insa nici macar un minut
    Nu am simtit, am priceput
    In sfarsit ca nu pot primi
    Mai mult de-atat in alta zi.
    Ai gandit extraordinar...
    Iubirea ce o dau in dar
    Exact asa vreau s-o primesc,
    Altfel pentru ce mai traiesc?

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!