Cititorii mei

Translate

luni, 8 februarie 2010

Te iubesc şi am greşit



Ai vrut să pleci, nu te-am oprit,
Cuvântul magic n-am rostit,
Să mă săruţi, să mă mângâi?
Cum să rostesc oare "rămâi!"?
Deşi zdrobeam pe loc iubirea
Cu tălpile şi nici privirea
Din jos n-am putut ridica,
Simţeam cum se va dărâma
Castelul cel clădit în vise,
Iar felinarele aprinse
Se stingeau făr-o adiere.
Sleită de-atâta durere
Nici un sărut nu am putut
Să-ţi dăruiesc, am priceput
Că orice-aş spune, sau aş face,
Din drum nu te mai pot întoarce.
Câteva note muzicale
Mi-ar fi-îmblânzit gânduri tribale?
Grăbită, le-am îndepărtat.
Lacrimile mi-ar fi brăzdat
Obrajii subţiaţi de ele
În clipele cele mai grele
Din zori, din vis când mă trezeam
Lângă un gol şi te doream,
Ceaţa m-a-nvăluit grăbită,
Mintea mi-era mai zăpăcită
Decât mi-aş fi imaginat,
Totu-a luat foc când mi-am jucat
A trei-a carte-a vieţii mele,
Pierdută-n noaptea fără stele
C-un fir de Lună atârnat,
Am rănit, nu te-am sărutat,
Deşi-mi doream la disperare.
Cui să-i mai spun ce mult mă doare?
Cine-ar mai crede în iubire
Când îi vorbeşti de despărţire?
Tu ai plecat, eu am rămas,
Am distrus tot, doar cu un pas
Dar, liniştea n-am să-mi găsesc
Din simplu fapt că: te iubesc!
Enorm de mult, imens, curat!
M-am prefăcut, e-adevărat,
C-am să te uit, c-am să te pierd
Dar, vreau să mă strângi iar la piept!
Oricât ai fi de bolnăvior...
Mi-e dor de tine, mor de dor!
Dragostea mea e mult mai mare
Decât o gripă, ştiu că doare
Cuvântul care l-am rostit,
Dar, te iubesc !şi am greșit.




4 comentarii:

  1. hey danuta !Floricica înfloreste/Cine scrie te iubeste/Tot asa si cititorul/Sa iubeasca scriitorul.Când în ore de odihna/Te gândesti la cineva/Gândeste-te la mine/Si te rog nu ma uita!” sunt un simplu copil care mai trebuie sa te intrebe cate ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. cum ti-am mai zis si iti mai zic cand exista iubire si ar trebui sa existe intre voi pt ca sunteti oameni in toata firea si nu va puteti juca cu sentimentele voastre asa relatia merge mai departe trece peste orice obstacol cand este iubire si dorinta de a fi cu cel iubit.asa ca spuneti-va verde in fata ce vreti si ce simtiti nu va mai chinuiti.va pwp pe amandoi al vostru prieten si amant al tau Mariusick:)))):))):))):)):))):))P:))pardol baiat al tau.:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Versul tau chiar ma intristeaza si iata ca m-am hotarat sa-ti las un com .Iubirea nu-i peste tot , iubire nu se gaseste la orice colt de strada , iubirea este daruita numai celor ce mai stiu sa aprecieze ce-i frumos , celor care mai stiu sa vibreze atunci cand persoana iubita iti spune cuvinte ,,sfinte ,,, iubire se naste din iubire .Asa ca pretuiti fiecare moment , fiecare clipa ce va este oferita , profitati de ea , iubirea inobileaza omul , iubirea iti da aripi , daca ai iubire, ai tot .Iubirea este ceva atât de deosebit încât n-o poţi ascunde, unde există, nici s-o simulezi, acolo unde nu există.Si inca ceva , Dana ...atata timp cat iubesti , ierti .Pup fain pe amandoi !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tuturor va multumesc!
    Dragii mei, eu chiar IUBESC,
    Nu pentru ceva anume...
    Nici de dragul de a spune,
    Sunt constienta de toate
    Nu-l iubesc doar "pentru-o noapte"
    Sau pentru ca vreau ceva...
    Niciodata-n viata mea
    Nu mi-a trebuit avere...
    Eu vreau numai mangaiere,
    Nu sunt materialista
    Dar fara el sunt cam trista...
    N-am nevoie de NIMIC
    Doar de-un sarut, cat de mic...
    Sau cel putin sa-l ascult
    La telefon...E PREA MULT?

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!