Cititorii mei

Translate

miercuri, 24 februarie 2010

Sublimul sentiment necondiționat



A fost o zi prea crudă, dar toate-s trecătoare
Vom trece peste ele, prin crivăț vom răzbate
Iubirea noastră caldă va-nflorii ca o floare,
Ne va servi mireasma, în fiecare noapte
Iar ochii tăi ca iarba, drumu-mi va lumina,
Lacrimile vor pierii doar când te voi privi,
Sărutul tău fierbinte, visele-mi vor veghea
Și vom zbura spre Marte, sinceri ca doi copii
Cu dragostea-ntr-o mână, speranța în cealaltă,
Sublimul sentiment necondiționat,
Iubirea mea fierbinte, ți-o voi da ca o plată
Doar pentru-a ta iubire, care m-a înălțat,
Ne vom iubi prin veacuri, superb și fără pete
Vom savura iubirea divină, minunată,
Mă voi juca de-a pururi prin ale tale plete
Şi vom păstra iubirea mult prea adevărată






2 comentarii:

  1. Nu imi vine sa cred e superba

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru tine , dragul meu
    Asa voi scrie mereu
    Atat timp cat dragostea
    Va domni in viata mea
    Daruita doar de tine ...
    Totul va fi ...cald si bine.
    Asa-mi este firea mea...
    Nu ma joc cu dragostea
    De suflete nu-mi bat joc ,
    De ma iubesti , ai noroc
    De iubire-adevarata,
    Calda, sincera, curata,
    Dar...exista si un "dar"
    Nu ma mintii! n-ai habar...
    Cat de cruda pot sa fiu...
    Cand deja "E PREA TARZIU"

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!