Cititorii mei

Translate

luni, 22 februarie 2010

Sărutul dulce să-ți primesc




Îmi era dor să te ascult,
Îmi era dor să te privesc,
Şi-mi e din ce în ce mai mult
Sărutul dulce să-ți primesc...
Șoaptele tandre m-au cuprins,
Magia lor m-au fermecat
În clipa-aceea ca de vis,
Aseară când m-ai sărutat.
Parcă-au trecut deja mulți ani,
Deși astăzi ai încercat
Să-mi fi aproape, să-mi vorbești,
Dar timpul ăsta aşa ciudat
Zboară doar în braţele tale,
Parcă-l aleargă cineva
Şi nu găsește altă cale
Decât inima mea şi-a ta.









4 comentarii:

  1. Sunt tare curios cat va dura si relatia asta, eu totusi am rabdare, nu vreau sa te simti cicalita, dar simt ca esti sufletul meu pereche.
    Am sa fiu rabdator, stati voi linistiti, toti cei de pe blog, care nu veti loc sa scrieti si sa-i cititi poeziile Danei de mine.Andrei

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei ma bucur ca ai rabdare insa ti se vor lungi urechile asteptand.
    Dumnezeu sa te aiba in paza lui.
    AMIN

    RăspundețiȘtergere
  3. A mai spus-o si Marian, si totusi se pare ca nu l-au multumit sufletul si versurile ei, sau cine stie ce l-a facut sa renunte la ea, eu NU VOI RENUNTA, anonimule.
    Dana te rog sa-mi dai accept la comentariul asta, e al 3-lea, doar nu injur, sau cine stie ce...de ce te supara adevarul? Andrei

    RăspundețiȘtergere
  4. andrei eu sunt marian sa sti ca eu sunt din valcea am si eu problemele mele chiar daca ma crezi ca am profitat de situatia Danei dar asta este eu renasc din propria cenusa chiar daca nu mai insemn nimic .........sper ca vei publia comentariul meu daca mai iubit macar 5 minute

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!