Cititorii mei

Translate

vineri, 5 februarie 2010

Eşti liber de-acum, poţi să pleci!



Un pas, atât mi-a trebuit,
O vorbă doar şi s-a sfârșit.
Totul a fost mult prea frumos,
E-adevărat, dar n-are rost
Să sufăr chiar la infinit.
Acum trei zile ai venit
Cu gândul că ai să rămâi,
Să mă săruţi, să mă mângâi,
Să mă iubeşti cum o făceai
Dar, ai uitat, deşi-mi spuneai
Că eşti tot sincer ca şi mine
Şi-azi ai plecat, rămîn cu bine,
Iar tu cu Dumnezeu te du !
Chiar dacă-mi plânge sufletul,
N-am s-o mai spun de azi-înainte
Şi-n timp am să te scot din minte,
Iubirea mea, mult prea curată
O pot folosi altă dată,
Cînd mă voi simţi iar iubită
Chiar şi eu pot fi fericită,
Să nu-ţi imaginezi cumva
C-ai fost mierea sau otrava,
Nu am să mor de al tău dor,
Vei fi un simplu trecător,
Asemănarea m-a uimit
Şi de acea te-am iubit.
Dar totu-acum s-a terminat,
N-am spus rămâi, când ai plecat
Şi nu am s-o mai spun pe veci.
Eşti liber de-acum, poţi să pleci!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!