Cititorii mei

Translate

miercuri, 7 decembrie 2011

În umbra versului

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.




Priveam în ochi naivitatea
Zbătându-se într-un mister
Hrănit cu inegalitatea
Norului din cadrilater.

Explicam surdului ideea
Și orbului îi arătam
Lumina din Casiopeea
Când stâncile interogam.

Vânam suspinele din soare
Să nu-mi alunge liniştea,
Despleteam apa din izvoare
Cu maci tăcuţi din catifea.

Pictam pe curcubeu dorinţe
Redând exactitatea clipei,
Pierdută printre suferinţe,
Sculptam zadarnic, vis, risipei.

Neînţeles rămâne zborul,
Nemăsurată mi-e tăcerea,
Nelimitat îmi este dorul,
Doar tu îmi înţelegi durerea.

În umbra versului ascund
De graba ochilor naivi,
Iubirea, sentiment profund,
Strivită de prea mulţi nocivi.





2 comentarii:

  1. ".....În umbra versului ascund
    De graba ochilor naivi,
    Iubirea, sentiment profund,..."
    xxx
    Parerea mea este ca nu e bine sa iti ascunzi iubirea ci, trebuie sa ti-o strigi in gura mare. Iubirea e ceva frumos si omul admira frumosul. In rest numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Omul admira frumosul, asa este, numai ca omul s-a schimbat enorm, calugaritele folosesc anticonceptionale... lumea este in schimbare. Sentimentul iubirii poate fi tinut ascuns, mai ales atunci cand...
    Va multumesc pentru lecturare dl Victor!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!