Cititorii mei

Translate

joi, 29 decembrie 2011

Pluguşorul meu

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.

Aho, aho, iubiţi confraţi,
Staţi puţin şi m-ascultaţi
C-am sosit cu Pluguşorul
Să înveselesc poporul,
Să-l gâdil pe la ureche
Cu o urarea străveche,
Nu am să vă spăl timpanul
De acum şi pân' la anu'
Cum suntem obişnuiţi,
Cu promisiuni hrăniţi,
Îngropaţi după o vreme
În datorii şi probleme,
Vreau doar să vă-nveselesc,
De pomană nu răcnesc
Pe la uşi, pe la fereşti
Cu vrăjeală şi poveşti
Aşa că, vă rog frumos
Şi prin fată şi prin dos,
Banii să mi-i înmânaţi
După ce mă ascultaţi!

L-aţi votat mai an
Pe Băse' Traian
Ce pe Boc l-a pus
Cu-n metru mai sus
Decât poate sta
Şi ne ignora.
Acum să mâncaţi
Urări, nu cârnaţi
Şi fripturi din părţi
Editate-n cărţi,
Ciorbă din ierbar,
Ouă din cuibar
De la Adrian,
Care de un an,
Plânge şi oftează
Fiindcă-l întristează
Udrea şi Cocos
C-au promis de Moş
Prunc, nu ou în coajă,
Tălmăcit pe plajă
Pe la Eforie,
Nu în farfurie
Precum o omletă
Dintr-o eprubetă.
Hai, aho şi iar aho!
Cu Irinel la misto
Să pocnim din bici şi bice
Poate c-o să se ridice
În picioare, să parcheze
Fără să ne mai socheze
Cum spală la Izborani
Bentley-iul, cu-atâţia bani.

Ia mai vrăjiţi vrăjitoare
Că nici în bici nu mă doare
De Oana şi Mărioara
Care au speriat ţara,
Nici de Moni sau Ramona,
De Mutu sau Barcelona,
De Becali sau Copos
Nu mă doare-n niciun dos!
Mânaţi măi, mânaţi, mânaţi!
La Eba nu vă holbaţi
Că n-am zis nimic de rău
Acum, în prag de an nou
Iar, dacă v-aţi şucărit
Poate că n-aţi auzit
Bine, ce am vrut să spun.
Vă uram doar un an bun,
În urarea mea selectă.
N-am bici, am plici de insectă
Şi dau cu el cât voi vrea,
Să vedeţi cât sunt de rea,
Mai ceva decât Prigoană.
Produc prin cezariană
Urări şi colinde mici
Pentru prieteni, amici
Cu simţul umorului
Şi cu vârful biciului
Încâlcit şi destrămat.

V-ajunge, cât v-am urat,
Că de-acum vă învăţaţi
În braţe, în loc să viraţi
Bănuţii în contul meu.
Clopoţel şi zurgălău,
S-a făcut deja târziu,
Nu mai colind, nu mai ştiu
Fără bani să mai colind,
La televizor mă-ntind
Pe canapea sau divan
Şi revin doar peste-un an!

Pluguşorul cel vestit,
Cine nu l-a auzit,
Îl poftesc pe blogul meu!
Dă cu biciul măi flăcău!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!