Cititorii mei

Translate

duminică, 11 decembrie 2011

Amnezie

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.






Te-am șters din paginile toate,
Te-am șters chiar și din telefon,
Poate-i mai bine, ai dreptate
S-apăs acum pe un buton,
La secțiunea amnezie,
Instantaneu să te topesc.
De-acum oricare poezie
Va spune: nu te mai doresc!

În lacrimi, dorul tău imens
N-am să-l păstrez, rana-i adâncă
Dar, voi găsi în univers
Iubire pură, pe-altă stâncă.
Floarea de colț va înflori
Și pentru mine-n zori pufoși
Într-un amurg sau zori pustii,
Cu dor de ochii tăi frumoși.







2 comentarii:

  1. Iarna e lunga, tristetea-i adanca, cand mai creste floarea pe stanca?
    Sa ai parte de multe bucurii!
    Iubire este-n univers, scaldata in trudit vers. Nu te lasa in amnezie, alinta-ne cu-o poezie!
    Sa ai sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Floarea sufletului meu
    Creşte la bine, la greu,
    Pe-orice stâncă s-ar afla,
    Va creşte, cu lacrima
    Sau cu dragoste reală
    Impletită cu migală.
    Iubirea de nu-i udată,
    Nu va creşte niciodată.
    Iar, in viată, orice floare
    Dacă nu are culoare,
    Degeaba îşi dă silinţa,
    Nu alină suferinţa
    Niciunui nevăzător...
    Oricare alt muritor
    Alege lutul din stancă.
    Iubirea mea-i prea adancă,
    Flacăra ei deja doare
    Fiindcă nu are culoare.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!