Cititorii mei

Translate

duminică, 18 decembrie 2011

Scrisoare către Moș Crăciun

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Te-aștept de ani și ani de zile,
Fără daruri extravagante,
Să te privesc după lentile
În ciuda lacrimilor toate.

Printre nămeți de suferință
Și bulgări de suspine reci,
Te-aștept cu aceeași credință
Pragul sufletului, să-mi treci.

Probabil ai venit odată,
Mult înainte de-a mă naște
Și mi-ai lăsat căldura toată
S-o dau celui ce mă cunoaște.

Te-aștept în fiecare iarnă
Lângă un brad împodobit
Dar, sacul timpului răstoarnă
Durerea, ce m-a gârbovit.

În acest an, m-am hotărât
Să-ți trimit o primă scrisoare,
În lacrimă am coborât
Să-ți scriu tot ceea ce mă doare.

Am șters oglinda prăfuită
Să-mi privesc vina de-a dori
Să fiu de Crăciun răsplătită,
Cu ceea ce pot oferi.

Coș fumegând la casă n-am,
Am coșul pieptului deschis
Dar, te aștept să vii pe geam,
Dacă ai timp, te-aștept în vis.




6 comentarii:

  1. "Mosule, ce tanar esti,
    E prima oara cand vii la mine
    Nu te mai las sa pleci,
    Noapte de vis alaturi de tine."

    Alunga necazul, izgoneste tristetea, viata e frumoasa!

    Aho, aho, poeta mare!
    Cand ne faci tu o urare?

    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Viața e-așa de frumoasă
    Când ai de toate pe masă
    Și copiii sănătoși.
    Îl poți aștepta pe Moș
    La fereastră sau la poartă,
    Îl poți lua frumos de toartă
    Și-l poți arunca-n zăpadă
    Toată lumea să îl vadă
    C-a venit cu sacul gol,
    De la cel de-al treilea pol
    Dar, în ochi de-are iubire,
    Probabil o să vă mire,
    Poate veni... dezbrăcat,
    E Moșul cel așteptat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mosul sa fie generos cu tine, sa-ti aduca tot ce ti-ai dorit pana acum si nu s-a intamplat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc frumos, Olguta!
    Sănătate şi bucurii, alături de copii, îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să vină Moşu` şi să ne bucure sufletele... Gândurile noastre bune, Dana!

    RăspundețiȘtergere
  6. Să vină, Cristian, la toată lumea.
    Vă îmbrăţisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!