Cititorii mei

Translate

duminică, 12 februarie 2012

Muzei mele

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Sunt mângâierea ta de noapte bună
Și cântecul de leagăn cel șoptit,
Sunt alinarea clipei de furtună,
Ești sufletul pe care l-am iubit.

Sunt visul cald ce vrea să-ți dăruiască
Doar sentimentul sfânt, dumnezeiesc,
În orice clipă să îți dovedească,
Ești sufletul pe care îl iubesc!

Sunt versul ce te scaldă în iubire,
Ești muza mea de fiecare zi
Ce îmi aduce-n viaţă fericire,
Ești sufletul pe care-l voi iubi!

Sunt pagina pe care-aștern cuvinte,
Ești omul care mi le-însuflețești,
Cu pași mărunți vom merge înainte
Spre culmi alpine, fiindcă mă iubești.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!