Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 11 februarie 2012

RUGĂ FĂRĂ SFÂRȘIT

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt românul ce dorește,
Numai liniște și pace,
În ruga ce se clădește
Pentru un scop eficace.

Sunt umbra ce nu lovește
Nici în cel mai crâncen vis,
Sufletul ce te iubește
Chiar de-mi este interzis.

Sunt fir de nisip fierbinte,
Strivit de călcâie reci,
Voi rămâne-n a ta minte
Chiar dacă vei vrea să pleci.

Sunt un strop din Marea Neagră,
Rătăcind peste hotare
Pentru o pâine întreagă
Și un loc, al meu, sub Soare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!