Cititorii mei

Translate

marți, 21 februarie 2012

Cum să-mi vând inima-n rate?

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Cum să-adorm dorul în noapte
Când el de-abia se-înfiripă,
Cum să-mi vând inima-n rate
Când sufletu-n lacrimi țipă?

Cum să-înec dorul de tine
În cascadele sărate?
Viața nu-mi aparține,
Ești aici când ești departe.

Cum să-mi împletesc cuvântul
Fără să-ți măsor privirea?
Expiră abonamentul,
Reîncarcă-l cu iubirea!

Cum să-mi oblojesc durerea
Clipelor nemărginite,
Când eu îți măsor tăcerea
Și-o aștern peste cuvinte?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!