Cititorii mei

Translate

vineri, 17 februarie 2012

Te iubesc, suflet de înger!

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Te iubesc, când ochii-n lacrimi
Te a
şteaptă să-i săruţi,
Te iubesc când pleci departe,
Peste mări adânci
şi munţi.

Te iubesc, cum iubesc cerul
Limpede
şi înstelat,
Te iubesc din cale-afară,
Te iubesc, cu-adevărat!

Te iubesc, chiar dacă norii
Uneori se mai ivesc,
Te iubesc numai pe tine,
Pur şi simplu, te iubesc!

Te iubesc, cum iubesc stropii
În zile caniculare,
Te iubesc, fără odihnă,
Te iubesc, la disperare!

Te iubesc când iarna vine
Peste noi
şi curcubeu,
Te iubesc, suflet de înger
Şi te voi iubi mereu!

Te iubesc în orice clipă,
De doi ani e
şti zborul meu,
Te iubesc enorm
şi sincer!
Martor îmi e Dumnezeu.


4 comentarii:

  1. Mă bucur să fiu martorul bucuriei tale. Dumnezeu să te ocrotească!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mâine e ziua cea mare
    Dar, iubirea ce nu moare
    După ploi reci și furtuni,
    Poate fii cântată luni,
    Marţi și miercuri, joi... oricând
    Prezentă-n suflet și gând,
    În inimă și în vise,
    Pe toate filele scrise,
    Prezentă în zori cețoși
    Cu ochii ei blânzi, frumoși
    Sau în clipe fără pată,
    Merită a fi cântată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca trebuie sa iti dovedesc in vreun fel sau altul cat de mult va iubesc pe time si pe Ana.
    Te iubesc enorm
    Iar pe Ana nu am sa o parasesc niciodata
    CATALIN

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!