Cititorii mei

Translate

duminică, 26 februarie 2012

Nu știu...

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.




Eu nu știu să storc lacrimi
Din cerul meu imens,
Eu știu să mângâi inimi
Cu-o rimă prinsă-n vers.

Eu nu știu câte strofe
Mai am de așternut,
Știu că sub catastrofe
Poate fii conținut.

Eu nu știu câte stele
Mai am de contemplat,
Știu că-n clipele grele
Doar tu m-ai consolat.

Eu nu știu cât de pură
Îți par de la distanţă
Știu că-s o picătură,
Doar tu îmi dai speranţă.

Eu nu știu dacă viaţa
Va fi mereu cum spui,
Știu că ești dimineața
Și leacul dorului.

Eu nu știu să-împletesc
Urzeli fără de minte,
Eu știu că te iubesc
Din suflet și cuvinte!

Eu nu știu să oftez
Când sufletul mă doare,
Știu că mă întristez
Când ești în depărtare.

Eu nu știu să suspin
Când soarele apune,
Îmi e viaţa un chin
Când ești plecat în lume.

Eu nu știu să m-ascund
Dup-o perdea de vise,
Eu te iubesc profund
Și tot ce simt, stau scrise.

Eu nu știu dacă zorii
Vor revenii cândva,
Știu doar că cititorii
Mă pot invidia.

Eu nu știu cine știe
Concret ce simt, ce scriu,
Știu doar că-n poezie
Sufletul ți-l descriu.

Eu nu știu viitorul,
N-am cum să-l deslușesc,
Știu că sunt autorul
Purului te iubesc!

Eu nu știu dacă cerul
Zâmbește-n timp ce dorm
Dar, n-am s-ascund misterul
Că te iubesc, enorm!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!