Cititorii mei

Translate

marți, 21 februarie 2012

În iubirea ta să zac

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt indignată când te simt
Că nu îmi dai crezare
Deși, știi sigur că nu mint
Și sufletul mă doare.

Sunt fericită că exiști
În viaţa mea de-o vreme
Dar, mi-aș dori să nu insiști,
Cu daruri și probleme.

Eu nu iubesc un suflet dur
Cu pieptul plin de gloanțe,
Nici un prinţ putred, pe-un cal sur,
Picat dintre romanțe.

Eu iubesc ce mi-a fost sortit
Acum doi ani, de Domnul
S-a-întâmplat, m-am îndrăgostit,
De nu-mi mai găsesc somnul.

Nu mă pricep să mă prefac,
Nu vreau nimic material,
Vreau în iubirea ta să zac,
Nu în teama de ireal.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!