Cititorii mei

Translate

joi, 2 februarie 2012

Răsplată

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Pe trupul meu s-a scris o viaţă,
S-au încrustat lacrimi şi dor,
S-au destrămat visele-n ceaţă
Şi-au pierit paşi de trecător.

Prin părul meu s-au strecurat
Clipe fierbinţi şi îngheţate,
Multe nopţi albe, somn furat,
Chiar şi lacrimi însângerate.

În cupa mea s-a pus otravă
De multe flori îmbietoare,
Deşi, le servisem pe tavă
Bucăţi de suflet rupt din soare.

Din trupul meu s-au iscat brazii
Şi conurile lor firave,
Îmi sărută mereu obrajii
Cu aripile lor suave.

În suflet am purtat mereu
Acelaşi dor şi-aceeaşi lege,
Am păşit lângă Dumnezeu
Chiar de nu poţi a mă-nţelege.

Din geana mea încă mai curg
Stropii amari dictaţi de ploi
Mă tot împing înspre amurg,
Eu lupt cu orişicare sloi.

Din lacrimi împletesc icoane
Şi din suspine zbor curat,
Mă dor enorm mii de capcane
Ce sufletul mi-au sfâşiat.

Încerc să nu-mi pese de nori,
Doar, prin furtuni, m-am strecurat,
Prin viaţa plină de ninsori
Ce sufletul mi-a degerat.

Cu ochii mei uimiţi privesc
O lume rece şi haină,
Mi-aş dori şi eu să păşesc
Fără vreo teamă spre lumină.

Sunt clipe-n care zbier tăcerea
Lovind cu pumnii-însângeraţi
În mine, ascunzând durerea
De ochii lumii perforaţi.

Sunt clipe-n care m-aş expune
Razelor tale uimitoare
Însă, încrederea în lume
Mă face să-ţi rămân datoare.

Sunt clipe-n care torn cuvinte,
Rătăcesc fără vreo ieşire,
Ţi-aş dărui ce-ascund în minte,
Sufletu-întreg şi-a mea iubire.

În raze calde mă-nfăşori,
La pieptul tău prind rădăcină,
Eşti curcubeul pur din zori
Ce-mi scaldă sufletu-n lumină.

Îmi împleteşti cununi de stele
Şi-mi dai tot ce-ai curat şi bun,
Eşti fructul lacrimilor mele,
Dumnezeu mi te-a scos în drum.

Am să-l implor în orice clipă
Să mă înveţe să păşesc
Prin fericire, fără frică,
Să-ţi demonstrez cât te iubesc.

Dintr-un izvor de lacrimi pline
Să devin ceea ce-ţi doreşti,
Să-ţi răsplătesc clipe divine
Pe care mi le împleteşti.

La rândul meu, să-ţi dăruiesc
Tot ce am mai curat şi sfânt,
Fiindcă exişti să-ţi mulţumesc
Trei vieţi, prin fapte şi cuvânt.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!