Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 4 februarie 2012

Să-ți fiu leac


Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru cee a ce pot vedea.



Te-aș încălzi cu-a mea iubire,
Ți-aș da să bei sărut fierbinte,
Aș chema luna să deșire
Razele-aprinse din cuvinte.

Ți-aș îndulci ceaiul cu miere
Culeasă de pe a ta gură,
Să-ți răpesc trupul din durere
Ți-aș da suflet peste măsură.

Pe note de iubire pline
Ți-aș așeza parfum de floare,
Să sorbi în noaptea care vine
Dragostea mea nemuritoare.

Sub așternut, ți-aș pune stele
Să-ți fiu aproape-n orice clipă,
Cu toate paginile mele
Să-ți dau a dragostei risipă.

Să-ți iau durerea ca pe-un fleac,
Într-o secundă s-o topesc
Iar, trupul meu devenit leac,
Să-ți spună ce mult te iubesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!