Cititorii mei

Translate

duminică, 20 decembrie 2009

O lacrimă pe pieptul tău








Un fulg de nea în palma ta,
Un fir de praf purtat de vînt,
O rază frîntă dintr-o stea,
Un strop de ploaie pe pămînt,
O lacrimă pierdută-n noapte
Pe pieptul tău înfierbîntat,
Mirosul fin de gutui coapte,
În toate tu m-ai transformat.
În frunză galbenă-aurie
Dintr-un buchet de liliac,
În vis din noaptea cea pustie
Şi-n al tău afrodisiac,
M-ai transformat în curcubeu,
Ploaia culori să-mi dăruiască
De parcă-am fi doar tu şi eu
În lumea asta pămîntească.
Orice ţi-aş spune sau ţi-aş face
Tu mă iubeşti aşa cum sunt,
Îmi dăruieşti exact ce-mi place
Rostind mereu doar un cuvînt.














2 comentarii:

  1. Toate bogatiile lumii nu le dau pe o singura zi de dragoste !

    Bogatia sufleteasca mi-a pavaza si scut in fata intemperiilor umane de orice fel!

    Daca dragostea ar fi in causul palmelor ,as fi fericit sa pot sorbi cu sete din ea in fiecare clipa a existentei mele !

    Nu pot sa cred ca viata iti cere atat de putin ca sa fii fericita si totusi exista atatia oameni nefericiti!

    Ma numesc Marian.Legenda spune ca am ucis.Anii mei tineri au sunat a cantec dar am trecut pe langa ei cu dragostea de mana si am ramas cu mana intinsa ca a regelui Lear.Mi-e sufletul ca tufisul Paiurului pe coasta Marii negre,numai ghimpi curbi care au incununat odata fruntea lui Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi trece peste-aceste zile...
    Asa cum pot, chiar fara tine,
    Dar oricat de departe-ai fi
    Mult mai mult eu te voi iubi!
    Am sa zambesc cu tine-n vis
    Voi reciti ceea ce-ai scris
    Si zi de zi ma voi ruga
    Sa te intorci iubirea mea!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!