Cititorii mei

Translate

vineri, 4 decembrie 2009

Chiar dacă nu se-opreşte lacrima,....










Mă simt închisă parcă-ntr-un azil,
Deşi am sufletul ca de copil,
Dar nici să ies din el chef nu mai am,
Nici măcar să privesc în van pe geam
Cerul-i prea sus şi nu mai pot zbura,
M-apăsă zilnic amintirea ta
Şi inima pe jar mi-o perpeleşte
Sufletu-mi plînge....plînge nebuneşte....
Chiar dacă nu se-opreşte lacrima,
Va trebui să te întorci cîndva...
Am să mă pregătesc pentru-aceea zi
Oricît de greu sau de uşor va fi
Va trebui să-învăţ să îţi zîmbesc
Şi să-ţi rostesc din nou cît te iubesc!!!
Va trebui să opresc lacrima,
Azi ....doar gîndesc , dar nu se va-întîmpla
Pînă în ziua-n care vei veni,
Să te sărut şi să-ţi sărut ochii.







8 comentarii:

  1. Nu vreau sa te sufoc, vreau doar sa te cunosc,e weekend, chiar nu vrei sa ne vedem?te astept unde vrei tu,doar sa fi de acord si sunt gata de orice! NU-MI PLACE CA ESTI TRISTA!
    NU VEZI CA NU AI PENTRU CINE SA PLANGI????? Cu stima si respect...Andrei.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Iubesc doar un suflet , nu iubesc o mie , Să iubeşti în viaţă îţi doresc şi ţie! Chiar dacă iubirea este dureroasă, Cînd primeşti şi-o dai e-aşa de frumoasă... Şi de minunată , ca floarea de crin . Este cel mai pur şi cel mai divin Sentiment pe care ţi-l da Dumnezeu, Asta simt în suflet şi trăiesc mereu!"
    Ai citit cumva aceste versuri?daca nu, atunci le gasesti mereu pe prima pagina, sunt scrise din sufletul meu, intelegi?CHIAR DACA EL NU POATE FI AZI LANGA MINE, LASA-MA SA PLANG CA POFTESC, NU E TREABA TA,VA VENI SI CLIPA CAND IMI VA STERGE LACRIMILE CU SARUTUL LUI,intelegi?NU POT SA FAC CEEA CE NU SIMT, IAR ACUM NU SIMT DECIT CA IL IUBESC DOAR PE EL,NU VREAU SA TE CUNOSC!!!!!!!!!! LASA-MA IN PACE!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei nu ai cum sa sufoci dar ce varsta ai ? Poate nu are pt cine sa plinga dar u de unde sti ca nu are pt cine????

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt Andrei, ii citesc versurile de 3 luni, mi-au placut foarte mult, i-am simtit sufletul si tare mult imi doresc sa cunosc persoana care scrie aceste randuri.TU te numesti "?" e bine...parerea mea sincera este ca viata ne-o facem noi sa fie fie mai frumoasa si de aceea imi doresc sa ii ofer acestui suflet gingas cel putin cateva clipe de liniste, fara lacrimi, dar se pare ca nu voi obtine asa ceva, ii place sa sufere pt "cineva" .Sa fi sanatoasa! Iar acel "cineva" poate odata si odata se va intoarce, abia astept sa citesc si versuri vesele.Cu stima Andrei.

    RăspundețiȘtergere
  5. am intrebat ce varsta ai dar daca nu vrei sa spui esti mai anonim ca mine :))cum sa se vada cu tine ?

    RăspundețiȘtergere
  6. am 39 de ani, ma numesc Andrei, nu sunt un anonim, locuiesc in Bucuresti si lucrez ca gestionar intr-un magazin, am inaltimea de 175 cm, greutate 80kg...altceva ce ai vrea sa sti? sunt blond , ochi albastri, nu sunt casatorit, vaduv de cca 6 ani si am la fel ca acest poet, SUFLET. Sti ce inseamna asta? domnule sau doamna"?"

    RăspundețiȘtergere
  7. se pare ca dana noastra a inceput sa fie iubita din ce in ce mai mult de cei ce citesc poeziile ei.dar eu va sugerez sa o iubiti pt ce scrie si pt ce este nu o iubiti ca pe o iubita a voastra si nu ii mai dati intalnire ca etse prea ingragostita de persoana care o iubeste atat de mult inat va faceti de cacao.lasat-im poeta sa iubeasca pe cine vrea si sa fie iubita de cine alege eaaa.special pt andreei.

    RăspundețiȘtergere
  8. anonim stai linistit pe dana nu ti-o fura nimeni........bineinteles inafara de mine ca noi ne iubim asa multt pana sa te cunoasca pe tine.danaaaa uital si vino la mine te iubesc:):):)):):):?)):)):)):)):)):)):)):D:D:D:

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!