Cititorii mei

Translate

marți, 22 decembrie 2009

De-ar fi noaptea...










De-ar fi noaptea fulg de nea
topi-o-n palma mea,
Iar ziua balon de spumă,
N-aş mai spune "noapte bună"
'Nainte să te visez.
Motiv să mă întristez
N-aş avea în zori de zi,
Exact cînd deschid ochii
Şi fugi odată cu visul,
În faţa mea doar abisul
Şi o zi plină de vid.
De-ar fi noaptea doar un zid,
Iar ziua un cîmp cu flori,
Aş sări din noapte-n zori
Şi-aş face timpul să-alerge
Lîngă mine să te lege...
Însă tu eşti prea departe
Şi-îmi e greu să trec prin noapte
Fără pieptul tău fierbinte,
Glasul care să m-alinte,
Gustul de dragoste crudă
Care sufletu-mi inundă
Cu fiece clipa-n parte...
Dar acum eşti prea departe.........
De-ar fi noaptea strop de rouă
tăia-o pe din două
Şi jumătate ţi-aş da
Doar ţie iubirea mea,
Să o sorbim împreună
Făr' să spunem "noapte bună"











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!