Cititorii mei

Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Mi-este dor de-al tău sărut!!!



Aş fi vrut să mă abţin,
Măcar astăzi, dar nu pot,
Aş vrea să scriu mai puţin
Şi să nu vă mai spun tot,
Dar m-am învăţat aşa,
Deşi ştiu că nu e bine,
Să-aştern toată viaţa mea...
Încep cu..... "mi-e dor de tine!"
Se ştie, nu-i ceva nou...
Nu-i aşa? o ştiţi şi voi
Doar că, de-acum , dragul meu
Dorul e cît pentru doi
Pentru că tu eşti cel care
Îmi aduce fericirea,
Doar tu mi-aduci alinare
Şi mi-ai dăruit iubirea,
Numai tu nopţile toate
În braţe m-ai încălzit
Şi în fiecare noapte
"Te iubesc, mult!"mi-ai şoptit.
Azi aş vrea să mă transform
Într-o stea, stea căzătoare,
Ceru-ntreg să îl răstorn
Dăruindu-ţi doar splendoare,
Sufletul să-ţi luminez,
Raza mea să te-ncălzească,
În jurul tău să vibrez,
Iar ochii să-ţi strălucească
În neantul fericirii,
În lacrimi de bucurie
Şi pe braţele iubirii
Ca o frunza albăstrie
Chiar de mîine dimineaţă,
Să-ţi spun :"bine ai venit!"
Să am doar zîmbet pe faţă,
C-aşteptarea s-a.......... sfîrşit.
Dar este numai un vis
Mult mai este, drumu-i lung,
Eu mai am încă de scris
Iar pînă te-ntorci ajung
Să scriu...zilnic "te iubesc!",
Sau "mi-e dor!", numai atît
Cuvinte nu mai găsesc...
Mi-este dor de-al tău sărut!!!





Un comentariu:

  1. Super Dana :) - imi plac aceste versuri :
    Să scriu...zilnic "te iubesc!",
    Sau "mi-e dor!", numai atît
    Cuvinte nu mai găsesc...
    Mi-este dor de-al tău sărut!!!

    undeva, undeva esti cu mine.....undeva, undeva sunt cu tine....
    Niciodata nu vom uita "primul sarut"
    Am stat si m.am gandit - Noi - de ce trebuie sa ne gandim in "trecut" si nu ne gandim la viitor sau prezent? Oare trecutul ne alina sau ne face sa suferim?...- "Iti mai aduci aminte cand ne sarutam" - Am incercat sa nu ma ratacesc in Ceatza Indiferentzei a lumii si am sperat iar sa ma inaltz la Cer....
    Oare de ce nu pot sa zambesc si eu macar pt o zi? De ce sa fie un zambet fortat plin de Ura si lacrimi? de ce? de ce? de ce? De ce nu pot sa ma ridic?

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!