Cititorii mei

Translate

luni, 28 decembrie 2009

LA MULTI ANI, IUBITUL MEU!!!




E ziua ta... şi-aşa de mult
Mi-aş dori glasul să-ţi ascult
Şoptindu-mi cum făceai cândva:
Cât te iubesc, iubita mea!!!
Să ne plimbăm pe sub castani,
Să-ţi rostesc dulce : LA MULŢI ANI!!!
Prin ploaia care ne-a unit
Să ne şoptim la infinit
Doar ceea ce amândoi simţim:
Iubesc, iubeşti şi ne iubim!!!










De ziua ta, aş vrea să ştii,
Tot ce-i mai bun ţi-aş dărui,
Tot ce-i mai sfânt şi mai curat,
Mai dulce şi adevărat,
Tot ce-i mai limpede şi clar,
Ţi-aş da luna cu stele-n dar,
Ţi-aş da iubire-adevărată...
Pe care să n-o uiţi vreodată,
Dar iartă-mă, te rog frumos!
Tu eşti cu mult mai preţios
Decât aceste daruri mici,
Iar de ai fi acum, aici,
Aş lua din dragostea mea mare
Şi ţi-aş da doar o sărutare,
Pentru că ştiu , iubirea mea
Că nu ţi-ai dori altceva.

5 comentarii:

  1. Mult e pana vei veni...
    Astept enorm acea zi,
    Randuri, randuri am sa scriu
    In miez de noapte, tarziu...
    Am sa strang visele toate
    Noapte, noapte dupa noapte....

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi,fiind o zi frumoasa si stiind ca-i ziua ta,in parfumul diminetii,tin a te felicita. Astazi,ziua fericirii,pentru tine a sosit - Iti doresc in a ta viata,numai drumul aurit,flori frumoase,fericire,sa rasara-n calea ta,iar acum te rog, primeste LA MULTI ANI din partea mea :)

    Va doresc sa fiti Fericiti :*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani pt Marian!!!Sa iti traiasca,sa te iubeasca,sa aibe grija de tine si sa nu te faca sa suferi!Sa fiti fericiti!!:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, da , broscutza lui,asteapta-l tu si de Craciun si de ziua lui, ca v-a veni, tu asteapta-l, de anul nou ce sa-l mai astepti?
    Poate va veni la anu', sau la anul urmator,tu broscutza LUI asteapta-l, ca e plecat "militar".
    Vai, Dana, ce ai gasit la acest om?
    De ce pui atata suflet? Ce are el si eu nu am? De ce nu vrei sa ne cunoastem?

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrei chiar nu e treaba ta....CAT SI PE CINE, CE ARE, CE NU ARE ACEA PERSOANA.INTELEGE: DOAR PE EL IL IUBESC, NU POT IUBI DOUA PERSOANE.Trebuie sa-ti desenez?AJUNGE!!!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!