Cititorii mei

Translate

miercuri, 23 decembrie 2009

Undeva... adânc










Undeva, ascuns sub mare,
Undeva la depărtare,
Printre valurile mii
Şi peştiş
orii aurii...
Printre scoici şi melci de-o şchioapă,
Undeva-n ad
ânc de groapă,
Unde luna nu ajunge,
Raza soarelui nu-nvinge,
Nici delfinul n
u se-avântă,
Undeva în marea sf
ântă,
Unde cerul nori nu are
Şi nici strop de alinare,
Unde frunza nu adie,
Undeva-n marea pustie,
Întunecată şi seacă,
Unde nimeni nu se joacă
De-at
âta negură deasă,
Unde rechinul nu
-şi lasă
Nici puii lui să înoate,
Undeva... acolo-n noapte,
Fără vreun cr
âmpei de stea
Se află inima mea.
Lupt s-o scot, dar n-am scăpare
Şi mă doare-aşa de tare
De-aş zbiera... p
ână la cer ,
Însă-n ju
rul meu doar fier
Ca-ntr-o cuşcă , c
ând deschid
Ochii-n zori, sau îi închid
Tot metalu-ngrozitor
Zornăie ruginitor,
Tot întuneric găsesc
Nu
îl las, uşor zâmbesc
Iar în clipa următoare ,
Parcă-aş fi vieţii datoare
Corobor
ând mult mai adânc,
Pl
âng şi plâng şi iarăşi plâng,
P
ână când voi destrăma
Ceaţa din inima mea ,
Sau p
ână vei reveni,
Să pui capăt terorii
În care acum t
răiesc
Doar pentru că te iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!