Cititorii mei

Translate

marți, 29 decembrie 2009

BINE CĂ S-A SFÎRŞIT!!!







Nici acum n-am priceput
De ce anul ce-a trecut
Şi mai are două zile
S-a purtat aşa cu mine,
Cu ce oare i-am greşit?
De muncit? chiar am muncit...
Medicale nu mi-am luat
M-a durut, dar m-am văitat,
Nimeni nu m-a auzit...
Şi-am zîmbit, plîns....iar zîmbit...
Bine că s-a terminat!!!
Anu' ăsta-am divorţat,
Am lăsat un alcoolist,
Acum plînge şi e trist
De abia acum regretă
Că n-are bani de-o brichetă,
Însă cînd avea de toate
Ne certam şi zi şi de noapte...
Dar, a trecut în sfîrşit.
Nu cred c-am înnebunit,
Sau.... cel puţin aşa sper.
Voi ce ziceţi? dar sincer
V-aş ruga să-mi daţi răspuns!
2009 s-a scurs
În sfirsit....2010
Va fi an de .... nota 10
Ştiu şi simt c-aşa va fi....
În ianuarie voi zîmbi
Şi nu numai....fericită
Voi fi....fiindcă sunt iubită
De un suflet cald şi blînd...
Deci, sunt doar cu el în gînd
Chiar dacă-acum e plecat,
Va veni, nu m-a uitat,
Nici eu ....anul s-a sfîrşit....
Iar eu ........m-am îndrăgostit!!!
Şi-îl iubesc pe zi ce trece,
Mai mult....iar 2010
Tuturor vreau să v-aducă
Iubire, dragoste multă!!!!!!!!!!!!!!







6 comentarii:

  1. Super poezia dana si tu sti deja chestia asta!Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. versul tau ma inveseleste! tine-o tot asa!! fii binecuvantata pentru tot ce ne faci sa simtim zi de zi... si mai presus de toate fii fericita AI TOT DREPTUL! semnat Kami ametit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Dana,imi place poezia :) - anul 2009 a fost un an ghinionist,un an plin de lacrimi !!!

    Sper k anul 2010 sa fie un an plin de succese :)

    Semnat Casy

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc frumos tuturor! Daca nu ati fi voi, prietenii mei care ma sustzinetzi, nu as putea sa exist, sa zambesc, sa respir.....Intradevar 2009 a fost un an scaldat in lacrimi de toate genurile....acum lacrimile mele mai curg doar de DOR...dar se va rezolva in curand...mult a fost, putin a ramas, de fapt sunt la jumatate, dar....trece si-mi voi luat revansa la intoarcerea lui...PROMIT CA VOI FI FERICITA ATUNCI.

    RăspundețiȘtergere
  5. super poezia:X!!
    tine-o tot asa:X
    la multi ani si un 2010 plin de impliniri!!!
    :*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. poeziile sun minunate. cu toţii stim ca acolo sus cineva este mereu alaturide noi aratandu-ne calea cea dreapta, calea sufletului nostru şi calea inimii.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!