Cititorii mei

Translate

vineri, 16 noiembrie 2012

Singurul din Univers


Sub nămeţii de zăpadă
După gardul viu de vie,
Nimeni n-are cum să vadă
Flacără mai argintie.

Nici minuscula scânteie,
Ca un pui de licurici,
Nu-mi mai stoarce vreo idee,
Tot ce simt am strâns aici.

Totul ţipă, totul zbiară
Între pagini, sub copertă
Ca o lacrimă de ceară,
Curge setea elocventă.

Curge dorul tău fierbinte
În cascade grăitoare
Din suflet, în trup şi minte
Domneşti, raza mea de soare.

Multe suflete rănite
Se-ncâlzesc, sorbind iubirea
Slovelor acoperite
De dor, născând fericirea.

Mulţi se-nclină ascultându-ţi
Sufletul, prin mâna mea,
Eu aştern, pe veci, purtându-ţi
Fericită, dragostea.

Tu eşti singurul din lume,
Singurul din Univers
Ce zilnic, îmi poate pune
Lumea-ntreagă într-un vers.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!