Cititorii mei

Translate

duminică, 18 noiembrie 2012

Iubirea de la Dumnezeu

 
Ascunsă-n norul meu de-o viaţă,
De lumea ce nu conteneşte
Să mă-nfăşoare-n a ei ceaţă,
Tu mă iubeşti dumnezeieşte.

Ascunsă-n pagina în care
Îţi schiţez câte un poem
Şi te iubesc la disperare,
Numai din dragoste te chem.

Sunt slova fără pic de viaţă
Când eşti departe, peste munţi
Şi versul fără de esenţă
Ucis de sclavi goi şi desculţi.

Te strig să-ţi dau din nou dreptate,
E lumea plină de nimic,
Doar noi trăim în libertate
Iubindu-ne,... deşi... nu-i "şhic".

Mi-ai spus mereu că nu există
Iubire ca a noastră, pură,
Nu sunt nici veselă, nici tristă
Rămân, pe veci, o picătură.

Peste trei luni, trei ani de zile
Se împlinesc, iubitul meu,
Din stele-am aşternut pe file
Iubirea de la Dumnezeu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!