Cititorii mei

Translate

vineri, 23 noiembrie 2012

Zorii ce vin



De ce încă mai cred în şoapte
Când nimeni nu le mai aude,
Când întunericul din noapte
Adânc în adevăr pătrunde?

De ce încă mai sper că ploaia
Vă spăla ziua mincinoasă,
Când veşnic umblă Gheonoaia
Strident fardată şi hidoasă.

De ce încă mai cred că fiara
Prin dor se poate îmblânzi,
Când încă se topeşte ceara
În lacrima de peste zi?

De ce îmi pasă-aşa de tare
De fiecare fulg de nea,
Topindu-mă? Din întâmplare,
Ştii ce înseamnă iarna grea?

De ce mai cred că nu se poate
Să tratăm cu indiferenţă,
Înaintând târâş pe coate,
Cerul, ucis din imprudenţă?

De ce încă mai cred în vise
Când insomnia mă loveşte,
Iar rândurile-acestea scrise
Nici orbul nu le mai citeşte?

De ce mai cred în puritate
Când ceaţa-i tot mai îmbâcsită
Când după colţ, plângând se zbate
Luna, ce pare adormită?

De ce mai cred? E-a mea voinţă
Să cred că se va lumina
După atâta suferinţă,
Zorii ce vin, vor alina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!