Cititorii mei

Translate

miercuri, 7 noiembrie 2012

Îţi mulţumesc!



O altă zi s-a derulat
Cu bune şi cu rele,
Cu lacrimile m-am scăldat
Să-mi spăl clipele grele.

O carte-am început în zori,
M-am regăsit în ea,
Simţeam cum mă cuprind fiori...
Doamne, ce viaţă grea!!!

Ce multe lacrimi, câtă jale,
Imensă suferinţă!!!
Dumnezeu mi-a adus-o-n cale
Pentru-a mea biruinţă.

Capitole de nedreptate,
Dureri cât pentru-o mie
De vieţi întregi, păşind spre moarte
Şi viaţa ce-o să vie.

Obrajii mi-am scăldat din nou
Cum fac de obicei,
Probabil sunt doar un ecou
Rămas în urma ei.

Mai pot încă să mă ridic,
Să dăruiesc iertarea,
S-o pot primi s-apoi să-mi zic:
Mi-am găsit alinarea!

Aş vrea să-i mulţumesc cumva
Că mi-a-mpărţit secretul,
Nu-i de ajuns lacrima mea,
Eu... învăţ alfabetul.

Eu printre slove lenevesc
În lacrima de-o viaţă,
De-abia încep să gânguresc
Luptându-mă prin ceaţă.

Pe-aleea ei am păşit eu
Sau ea pe-aleea mea...?!?
Aşa vrea Bunul Dumnezeu
Să-mi deschid inima.

În miez de noapte-am aşternut
Aceste rânduri, tristă,
Să-i mulţumesc, am priceput,
Miracolul există.

Ştiam că Dumnezeu m-ajută
Mereu e lângă mine,
Am înţeles c-am fost născută
Să te citesc pe tine.

Să-ţi mulţumesc c-ai suferit
Şi ai mers mai departe,
Chiar dacă viaţa te-a lovit,
.Mulţumesc pentru carte!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!